CREAMARE (Linking creativity, culture and media technologies in the transnational co-production of digital interactive products for the communication of maritime and underwater cultural heritage)
Opis projekta
Projekt CREAMARE ima za cilj stvaranje transnacionalnog i prekosektorskog okvira suradnje u kojem kulturne institucije, znanstvena i istraživačka tijela, kreativni profesionalci i stručnjaci za tehnologiju mogu su-stvarati kulturne i kreativne aplikacije i digitalne proizvode radi komunikacije, diseminacije i promocije kulturne baštine, s posebnim naglaskom na podvodnu kulturnu baštinu, istovremeno podižući svijest o relevantnim društvenim problemima poput zagađenja i drugih ekoloških prijetnji koje utječu na oceane.
Glavni očekivani rezultati projekta CREAMARE su:
- Definiranje pristupa su-stvaranja, podržanog posebno prilagođenom web platformom, između kreativnih profesionalaca i kulturnih institucija
- Demonstracija okvira putem su-stvaranja 3D simulacijske igre usredotočene na podvodnu kulturnu baštinu
- Stvaranje paketa za obuku i razvoj kapaciteta kako za kulturne tako i za kreativne profesionalce
- Uključivanje kulturnih institucija i kreativnih profesionalaca putem posebnih otvorenih poziva, programa rezidencija i alata za udaljeni zajednički rad
Cilj projekta
- Inovacija
Prioriteti
- Publika
- Održivost
- Digitalni pristup