• Print
  • Povratak

CREAMARE (Linking creativity, culture and media technologies in the transnational co-production of digital interactive products for the communication of maritime and underwater cultural heritage)

CREAMARE
CREAMARE © Creamare

Opis projekta

Projekt CREAMARE ima za cilj stvaranje transnacionalnog i prekosektorskog okvira suradnje u kojem kulturne institucije, znanstvena i istraživačka tijela, kreativni profesionalci i stručnjaci za tehnologiju mogu su-stvarati kulturne i kreativne aplikacije i digitalne proizvode radi komunikacije, diseminacije i promocije kulturne baštine, s posebnim naglaskom na podvodnu kulturnu baštinu, istovremeno podižući svijest o relevantnim društvenim problemima poput zagađenja i drugih ekoloških prijetnji koje utječu na oceane.

Glavni očekivani rezultati projekta CREAMARE su:

- Definiranje pristupa su-stvaranja, podržanog posebno prilagođenom web platformom, između kreativnih profesionalaca i kulturnih institucija

- Demonstracija okvira putem su-stvaranja 3D simulacijske igre usredotočene na podvodnu kulturnu baštinu

 - Stvaranje paketa za obuku i razvoj kapaciteta kako za kulturne tako i za kreativne profesionalce

- Uključivanje kulturnih institucija i kreativnih profesionalaca putem posebnih otvorenih poziva, programa rezidencija i alata za udaljeni zajednički rad

Cilj projekta

- Inovacija

Prioriteti

- Publika

- Održivost

- Digitalni pristup

CREAMARE sastanak, Universidad de Cádiz
CREAMARE sastanak, Universidad de Cádiz © Creamare
Djelatnost

MATERIJALNA KULTURNA BAŠTINA - LOKALITETI I GRAĐEVINE

Iznos EU potpore

€ 971.860,00

Vodeći partner

<p>3D RESEARCH SRL (IT)</p>

Partneri u projektu

<p>ATLANTIS CONSULTING (EL), <strong>NOVENA D.O.O. (HR)</strong>, PRO-PROGRESSIONE (HU), PRAGMA-IoT (EL), UNIVERSIDAD DE C&Aacute;DIZ (ES), MINISTRY OF CULTURE (IT)</p>

Trajanje projekta

01.06.2022. - 30.5.2025.

Web

https://creamare.eu