In Public, In Particular
Prioriteti
- transnacionalna mobilnost
- razvoj publike
- jačanje kapaciteta: novi poslovni model, obrazovanje i osposobljavanje
Opis projekta
Cilj projekta In Public In Particular (IPIP) je razvoj i promocija participatornih umjetničkih metoda i umjetnosti specifične za lokaciju za publiku europskih zemalja. Osnovni alati kojima se postižu navedeni ciljevi su: istraživanje publike, javne radionice i internacionalna ulična događanja na četiri europske ulice koja organiziraju umjetnici i studenti u suradnji sa uličnim akterima i publikom.
Svaki partner je odabrao specifičnu ulicu svoga grada te će se usredotočiti na ljude, usluge, povijest i fenomene toga grada. Kako bi se planirao, procijenio i implementirao kooperativni rad umjetnika i studenata sa djelatnicima malih poduzeća, javnih ureda, udruga, knjižnica i djelatnicima u kulturi, organizirat će se radionice za izradu umjetničkih djela specifičnih za lokaciju. Navedeni akteri će sudjelovanjem na radionicama proširiti svoje znanje o umjetničkim procesima, praksama i benefitima umjetničkog stvaralaštva te doprinijeti sadržaju umjetničkih djela.
Multidisciplinarne radionice za umjetnike i studente organizirane su tijekom cjelokupnog trajanja IPIP projekta. Posebna pažnja posvećena je inspirativnim metodama digitalnog marketinga kako bi se promovirala umjetnost specifična za lokaciju te participatorna umjetnost za javnost i internacionalnu publiku. Publika koja nije direktno uključena u projekt pozvana je da sudjeluje u aktivnostima projekta putem društvenih mreža.
Cilj projekta
Promocija participativnih umjetničkih metoda i umjetnosti karakteristične za lokaciju u četiri europske ulice.
Stečeno iskustvo
Veliki broj umjetnika, studenata i publike omogućili su nam da učimo jedni od drugih i pomažemo jedni drugima jer posjedujemo različite vještine.