Food is Culture
Prioriteti
- transnacionalna mobilnost
- razvoj publike
Opis projekta
Projekt promovira Europsku godinu kulturne baštine 2018. i njezinu važnost za kulturnu baštinu hrane i to kroz inovativnu suradnju građanskog društva, uključenog u zaštitu kulturne baštine, i kreativnog sektora. Partneri surađuju na produkciji multimedijalnih umjetničkih djela koja će prenositi ujedinjujuću poruku o kulturnoj raznolikosti Europe osnažujući na taj način osjećaj zajedničkog europskog prostora. Parnerstvo će stvoriti multimedijalni umjetnički rad posvećen europskoj baštini hrane koji će biti rezultat suradnje umjetnika, dizajnera i aktivista, osnažujući na taj način interakciju između kulturne baštine, kulturnog i kreativnog sektora.
Cilj projekta
Projekt Hrana je kultura za cilj ima osvijestiti građane Europe o tome da je nasljeđe hrane način na koji izražavamo svoju pripadnost Europi i na koji bolje razumijemo bogatstvo i jedinstvenost njezine kulturne raznolikosti. Potrebno je posvetiti pažnju očuvanju i vrednovanju našeg zajedničkog nasljeđa hrane, što Slow Food već godinama provodi, prikupljajući, unutar globalnog kataloga Arke okusa, lokalno nasljeđe hrane Europe i cijelog svijeta kojem prijeti nestanak i koje će poslužiti kao inspiracija u dopunjavanju bogatog sadržaja umjetničkog rada.
Stečeno iskustvo
U prvom dijelu projekta Udruga Kinookus bila je zadužena za izradu video spota koji promovira hranu kao kulturnu baštinu. Spot je sniman na lokacijama u Italiji i Poljskoj, i uspješno lansiran za vrijeme manifestacije Terra Madre Salone del Gusto u Torinu. U tijeku je izrada koncepta budućeg multimedijalnog umjetničkog djela na kojem rade švedski (Transpond AB) i srpski partner (Nova Iskra) uz superviziju Slow Fooda i organizacije Europa Nostra. Na taj način Udruga je stekla iskustvo u razvoju koncepta suvremenog, interaktivnog, multimedijalnog umjetničkog djela.