KreativnaEuropaKultura
Pomaknimo granice!

Medijske mreže: Produkcija i diseminacija radijskog sadržaja putem mreže europskih partnera 2022.

Medijske mreže 2022

Otvoren je poziv na dostavu prijedloga za potporu Medijskim mrežama: Produkcija i diseminacija radijskog sadržaja putem mreže europskih partnera s  rokom za predaju projektnih prijedloga 12. rujna 2022. godine u 23:59h.

 

Informirani građani ključna su komponenta uspješne demokracije. Ta je tvrdnja istinita i na europskom nivou, gdje se političke odluke donose transparentno i  temelje se na uključivim i činjeničnim javnim debatama. Proračunska linija Multimedijskih djelovanja EU-a nastoji uključiti publiku u donošenje političkih odluka EU-a informirajući ih o europskim pitanjima iz paneuropske perspektive, podupirući na taj način demokraciju na razini čitave EU.

Radio zaslužuje posebnu pažnju, s obzirom na to da je izvor vijesti koji uživa povjerenje građana u mnogim državama EU-a. Od 2007. predviđena su sredstva za proizvodnju veće količine medijskog sadržaja u mreži lokalnih, regionalnih i nacionalnih radio nakladnika diljem EU, te za proizvodnju dnevnih i tjednih programa posvećenih pitanjima EU-a za tradicionalne nakladničke i digitalne platforme.

Ovim Pozivom Komisija nastoji podržati kvalitetno izvještavanje putem radijskih nakladnika diljem EU, također putem digitalnih tehnologija i formata poput podcasta. Cilj je povećati slušanost diljem EU, posebice u državama gdje postoji ograničena informiranost o EU pitanjima, a u obzir će se uzeti i jezična raznolikost.

 

CILJEVI

Proizvodnja sadržaja

Proizvodnja mora odgovarati najvišim uredničkim standardima. Kako bi se uključilo javnost u donošenje političkih odluka, nužno je pružati informacije o EU pitanjma koje obilježava neovisno, profesionalno i visokokvalitetno izvještavanje.

Očekivani rezultati uključuju tjedne, visokokvalitetne, urednički neovisne audio formate koji pružaju dubinski i raznolik pogled na EU pitanja, te je poželjno da budu na što je više moguće EU jezika. Moguće je predložiti više formata kao dio ove osnovne ponude.

 

Distribucija sadržaja

Distribucijom se mora obuhvatiti što je više moguće država EU. Kako bi se došlo do što šire publike, Pozivom se nastoji povećati repriziranje te distribuciju proizvedenog sadržaja putem digitalnih medija. Da bi to bilo moguće, procesi proizvodnje sadržaja morat će od samog početka uzimati u obzir potrebe postaja članica, potencijalnih partnera, slušatelja i ostale potencijalne publike.

Očekuje se da će programi postići slušanost od barem 1 milijun jedinstvenih slušatelja mjesečno putem radijskih i digitalnih kanala.

 

PRIORITETI

Proizvodnja sadržaja

  • na minimalno 6 jezika
  • konzorcij od minimalno 4 partnera
  • precizno izvještavanje o EU politikama na način na koji slušateljima pomaže shvatiti kako se te iste politike odnose na svakodnevicu stanovnika EU
  • usporedba različitih država članica u odnosu na jednako pitanje povezano s EU politikama i aktivnostima
  • aktivna participacija građana

 

Distribucija sadržaja

  • slušatelji: barem 1 milijun jedinstvenih slušatelja mjesečno
  • online vidljivost: prosjek od 200.000 jedinstvenih digitalnih slušatelja mjesečno
  • otvorenost: repriziranje ili republiciranje sadržaja 25 medija država koje nisu članice tijekom razdoblja trajanja ugovora

 

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI

Prihvatljivi prijavitelji su pravni subjekti (privatni ili javni) koji djeluju i registrirani su na području država koje sudjeluju u Programu. Partnerski konzorcij mora biti sastavljen od minimalno 4 partnera koji se nalaze u 4 različite države.

Za ovaj Poziv osigurana su sredstva u ukupnom iznosu EUR 4 400 000, a predviđeno trajanje podržanih projekta je do 24 mjeseca.

Financirat će se 1 projekt, odnosno maksimalni iznos potpore je EUR 4 400 000 po projektu, a stopa sufinanciranja do 95%.

Projektni prijedlozi se ocjenjuju prema 4 osnovne kategorije, pri čemu je potrebno prijeći pojedinačni bodovni prag po kategorijama (60%) i ukupni bodovni prag (60/100):

  • relevantnost u odnosu na prioritete : max 30 bodova
  • kvaliteta sadržaja i aktivnosti: max 30 bodova
  • utjecaj: max 20 bodova
  • troškovna učinkovitost i efikasnost: max 20 bodova

 

Link na preuzimanje dokumenta Poziva nalazi se na desnom dijelu ove stranice.

Izvor.