Blackboard Music Project
Prioriteti
- razvoj publike
- jačanje kapaciteta: obrazovanje i osposobljavanje
Opis projekta
Trenutačno ne postoji formalno obrazovanje za producente, glazbenike ili organizatore koji rade na području glazbene produkcije za mladu publiku unatoč razvoju potrebe u Europi i općenito u svijetu. Kako bi rad na području razvoja mlade publike imao svoj identitet, postojala je potreba za zajedničkim imenom i skupom "osnovnih pravila" po kojima ga društvo može razumjeti – Mi smo to nazvali Blackboard Music Project.
Zašto Blackboard Music Project?
Potporni argumenti za predstavljanje koncerata visoke kvalitete u školama daleko su brojni:
1. Pristup kreativnoj stimulaciji. Prilika za djecu i mladež da iskuse glazbu na „prvu“ često otvara oči, kreira ukus i stvara spoznaju kulture koje većina mladih nije bila svjesna dok se nije susrela s glazbom uživo.
2. Umjetničko obrazovanje. Izlaganje umjetnosti općenito nudi niz prednosti u tome što potiče alternativne načine korištenja spoznaje; Poboljšavajući sposobnost eksperimentiranja, istraživanja i izražavanja na novim i inovativnim načinima.
3. Demokratsko razumijevanje. S obzirom na količinu dostupne glazbene kvalitete, može se pretpostaviti da je ljudsko pravo imati pristup kulturi i umjetnosti, osobito u prvim godinama života. Pristup kulturi kao pravo po sebi naglašen je u UN Konvenciji o pravima djeteta, članak 31.
Kako bi se zadovoljila sva tri navedena područja, BbMP se fokusira na:
Stvaranje i jačanje relevantne i dobro funkcionalne komunikacijske platforme i mreže YA / BbM organizatora i stručnjaka.
Jačanje kapaciteta: Jačanje sposobnosti i kapaciteta producenata, glazbenika i organizatora diljem Europe na području BbM kako bismo bolje adresirali ciljanu skupinu.
Jačanje europske svijesti među producentima, glazbenicima i organizatorima BbM-a usredotočujući se na kulturne razlike kao i na univerzalne načine rada do ciljane publike.
Predstavljanje produkcija BbM-a u zemljama koje nisu matične. Razvijanje novih modela glazbene komunikacije mladoj publici povezujući najbolje kvalitete svih uključenih strana.
Ulaganje u održive prakse koje osiguravaju trajan učinak aktivnosti sakupljanjem postojećeg znanja, vrednovanjem i kanaliziranjem u europsku "najbolju praksu" za producente i sve koji rade na terenu.
Identifikaciju područja u kojima bi se mogli razvijati istraživački projekti, npr. moguće nacionalne razlike u prijemu glazbe (školskih koncerata) mladih publika itd.
Cilj projekta
Razvoj publike je prirodno integriran u cjelokupni cilj projekta kako bi se povećala kvaliteta koncerata za mlade publike u zemljama sudionicama projekta, kao i poboljšati mogućnosti razmjene koncerata između europskih zemalja / regija ". Razvoj publike u BbMP-u će se stoga pristupiti s dvije razine: 1) s ciljem širenja ciljane publike, 2) s ciljem produbljivanja odnosa sa ciljnom publikom, a u oba slučaja fokus na je umrežavanje, izgradnja kapaciteta i formalno obrazovanje producenata i organizatora na terenu. TO je strategija koja omogućuje producentima i organizatorima da budu prolaz za milijune školske djece diljem Europe.
Producent je najistaknutiji lik kao posrednik između umjetnika i ciljane publike. Kao što je prethodno opisano, producent on ima stručno znanje u glazbenom i obrazovnom svijetu, a njegov je posao koristiti ovo znanje kako bi umjetnici susreli mladu publiku. Ključne riječi vezane uz dostizanje ciljane publike, primjerice, su prepoznavanje i interakcija. Ravnopravnost producenata i organizatora na terenu je strategija koja omogućuje producentima i organizatorima pristup prolazu milijunima školske djece diljem Europe.
Stečeno iskustvo
Hrvatska glazbena mladež od 2016.godine organizira radionicu za glazbenike, producente, menadžere i organizatore koncerata za mladu publiku.
Radionica je namijenjena svima koji rade i djeluju u području razvoja mlade publike, bilo da su glazbenici, producenti, menadžeri, edukatori ili organizatori! Ova radionica je izrazito korisna za unapređenje umjetničkih i pedagoških znanja vezanih uz prezentaciju glazbe mladoj publici.
Trenutačno ne postoji formalno obrazovanje za producente, glazbenike i organizatore koji rade na polju glazbene produkcije za mladu publiku. Osnovu projekta čini pristup „učim-radeći“ u kojem izabrani ansambl radi s jednim ili više stručnjaka na programsko-produkcijskom dijelu koncerta/programa namijenjenog mladoj publici.
Projekt bi trebao otvoriti nove putove prema postizanju ciljeva u izgradnji većih kapaciteta i povećanju inicijativa usmjerenih na izgradnju publike u slučaju da financijeri prepoznaju HGM kao ekspertnu organizaciju razvoju mlade publike. Razvoj publike prirodno je integriran u sveopći cilj projekta – povećati kvalitetu koncerata za mladu publiku kao i povećati mogućnost razmjene koncerata između europskih zemalja.
Do sad su sudjelovali na radionicama Katarina Krpan , Lucija Stanojević, Gudački kvartet Porin, Ilin Dime Dimovski, Selma Pustički, Canta idr.
IZVEDBENE UMJETNOSTI
€200.000,00
<p>LMS Denmark (DK)</p>
<p>SBL FEDERATION DES JEUNESSES MUSICALES WALLONIE-BRUXELLES (BE), <strong>HRVATSKA GLAZBENA MLADEŽ (HR)</strong>, JEUGD EN MUZIEK VLAANDEREN (BE), JEUNESSES MUSICALES SVERIGE (SE), KONSERTTIKESKUS KY (FI), MUSICAL YOUTH ASSOCIATION OF MACEDONIA SKOPJE (MK), RIKSKONSERTENE (NO), SECRETARIAT DE JEUNESSES MUSICALES INTERNATIONAL (BE), UNION NATIONNALE DES JEUNESSES MUSICALES DE FRANCE (FR)</p>
16.10.2014. - 31.12.2016.